niedziela, 21 kwietnia 2013

Jestem na Facebooku – polubisz mnie?


Muszę się przyznać, że do tej pory jakoś nie miałem przekonania do Facebooka i omijałem go szerokim łukiem, ale ostatecznie przekonałem się do postawienia FanPage i zdecydowałem, że nie może zabraknąć tego bloga na facebooku.

Moim celem jest sprawienie, aby FanPage o tym jak zarabiać na sprzątaniu był nie tylko źródłem informacji, ale również inspiracji i motywacji. Każdego dnia będę umieszczał ciekawe informacje z branży usług utrzymania czystości, wywiady, wyceny usług, pomysły na pozyskiwanie zleceń, itp.
Będę również umieszczał relacje z własnych usług, które wykonałem.


Chcę również zbudować społeczność, która będzie prowadzić rozmowy oraz wymieniać się wiedzą i doświadczeniami. Sam będę każdego dnia na facebooku odpowiadał na wasze pytania.

Jeśli interesuje Cię temat biznesu związanego ze sprzątaniem zapraszam do polubienia strony na facebooku dzięki czemu będziesz na bieżąco. Tu polubisz stronę KLIKNIJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz