niedziela, 12 maja 2013

Czyszczenie tapicerki kanapy rogowej


 Moja ostatnia usługa jaką wykonałem to było czyszczenie tapicerki kanapy rogowej. Powiem szczerze, że jak zobaczyłem to co miałem wyczyścić przeżyłem chwilową załamkę i miałem wątpliwości czy sobie z tym poradzę. Kiedy klient zamawiał usługę zapytał czy będzie widoczny efekt wykonanej usługi. Zapytałem w jakim stanie jest tapicerka, czy są jakieś mocne zabrudzenia lub plamy. Klient odpowiedział, że nie ma jakiś silnych zabrudzeń i plam, a zanieczyszczenia wynikają ze zwykłego użytkowania mebla.

Kiedy przyjechałem na miejsce i rzuciłem okiem na mebel wiedziałem, że lekko nie będzie, ale postanowiłem powalczyć o przywrócenie pierwotnego stanu tapicerki meblowej w takim stopniu jak to tylko będzie możliwe.


Usługę wykonywałem metodą ekstrakcyjną przy pomocy odkurzacza piorącego Puzzi 100 firmy Karcher i chemii tej samej firmy. Wykonanie usługi zajęło mi ponad 3 godziny. Efekt był widoczny gołym okiem, a dzięki dobrze wykonanej usłudze pozyskałem kolejne zlecenie od ojca klienta, u którego wykonywałem usługę. Po niżej wrzucam fotki z wykonanej usługi.

Przed praniem

W połowie wyprane siedziska




Część rogowa w trakcie prania


Część rogowa po wypraniu


Zdjęcia były robione telefonem komórkowym dlatego nie są najlepszej jakości.






-->

1 komentarz: