czwartek, 30 maja 2013

Dobrze wykonana usługa to najlepsza reklama

W poprzednim artykule opisywałem usługę prania tapicerki rogowej. Klient był bardzo zadowolony i obiecał polecać moje usługi swoim znajomym. Tak się złożyło, że na miejscu był ojciec klienta, który przyglądał się mojej pracy i po zakończeniu usługi zdecydował się na wyczyszczenie swojej kanapy rogowej.

Wcześniej kanapa była czyszczona przez konkurencję, ale efekt był mizerny i choć konkurencja była dużo tańsza ode mnie ( 50 zł. Za wyczyszczenie kanapy rogowej ) klient widząc efekty mojej pracy zdecydował się na skorzystanie z moich usług.

Tapicerka była mocno zabrudzona przez psa, który zawsze wracając ze spaceru wskakiwał na kanapę wylegując się na niej. Swoją drogą jestem wdzięczny psu za kawał dobrej roboty:-). Czyszczenie szło bardzo opornie, ale po trzy i pół godzinnej walce udało mi się doczyścić tapicerkę w stopniu, który był dla klienta zadowalający pozyskując tym samym stałego klienta i darmową reklamę.

Klient był bardzo zadowolony i obiecał korzystać systematycznie z moich usług, a także polecać moje usługi swoim znajomym. Za usługę policzyłem 120 zł. Klient jednak za dobrze wykonaną usługę dorzucił dodatkowo 30 zł. Jak by nie patrzeć jest to 25% napiwku, a więc całkiem sporo, ale najbardziej cieszy fakt, że klient docenił moją pracę.


Po niżej wrzucam fotki z wykonanej usługi.








Nie muszę chyba opisywać, które miejsca są przed praniem, a które wyprane :-)







3 komentarze:

  1. Wow! Niesamowita różnica!
    Fach w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trafiają się ekstremalnie brudne meble, ale przynajmniej fotki fajne wychodzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakim sprzęcie pan pracuje , jeśli to nie tajemnica ?

    OdpowiedzUsuń